Jeseň patrí už niekoľko rokov podujatiu s netradičným názvom. (ne)konferencia Gastrolove, ktorá je určená všetkým nadšencom a priaznivcom gastronómie. Už piaty ročník sa uskutoční 27.septembra v eventových priestoroch Elektrárne Piešťany.
Konferenciu organizuje portál Kavickari.sk s hlavným partnerom Krajskou organizáciou cestovného ruchu Trnavský kraj.
Tento rok sa bude hovoriť napríklad o tom ako motivovať personál vo svojom podniku, aby stále miloval to, čo robí, a nemusí to byť len peniazmi, ako pracovať so sociálnymi sieťami, aby ste začali byť viditeľní a zarábať, či aká bola cesta najoceňovanejších slovenských šéfkuchárov od šúpania zemiakov k oceneniam.
Bude sa hovoriť aj o konceptoch gastroturizmu, práci so surovinami a na čo všetko si treba dať pozor, kým príde jedlo na tanier a tiež o zero waste v profesionálnej kuchyni.
Tiež si bude možné vypočuť školu etikety od certifikovanej školiteľky na etiketu z Paríža, Lucie Sandrin Breznayovej, ktorá sa pozrie aj na najväčšie faux pas na Slovensku z pohľadu zahraničných turistov.
Okrem toho bude súčasťou konferencie množstvo ochutnávok či networking. Piodujatie je už tradične baby friendly, bude tu detský kútik a je aj dog friendly.
Ako aj po iné roky, aj teraz má charitatívny rozmer, pretože zisk zo vstupného venuje na Adamka Mončeka, ktorý trpí achondroplaziou a podstupuje ročnú liečbu, ktorá stojí do 200 000 eur.
„Minulé ročníky nám ukázali, ako je veľmi dôležité priniesť v špičkovej kvalite podujatie, ktoré je cenovo prístupné každému a zároveň nikoho o nič neukracuje – ba naopak. Dokáže spájať manažérov, šéfkuchárov, podnikateľov, študentov i milovníkov gastronómie na jednom mieste. V otvorenej a úprimnej debate na i mimo pódia,” vysvetľuje koncept podujatia Simona Budinská, organizátorka a zakladateľka gastronomického portálu kavickari.sk a projektov Gastrolove.
Agáta Mikulová, riaditeľka KOCR Trnavský kraj zážitkov dodáva, že po úspechoch predchádzajúcich ročníkov (ne)konferencie Gastrolove je pre nich prirodzené pokračovať v spolupráci s organizátormi, ktorých cieľom je prostredníctvom dobrých príkladov z praxe inšpirovať k zlepšovaniu gastronomických služieb. Tie sú neoddeliteľnou súčasťou budovania atraktívnej destinácie.
„Aj preto sa Gastrolove koná 27. septembra, ktorý je Svetovým dňom cestovného ruchu a práve časť programu bude venovaná aj rozvoju turizmu,“ uzatvára Agáta Mikulová.
Foto: kavickari.sk