foodpanda partnerom Gurmán Awards

Na slovenskom trhu už niekoľko mesiacov pôsobí nová donášková služba, ktorej charakteristické zeleno-ružové logo ste už určite zaregistrovali. foodpanda však ide nad rámec klasickej donášky – jej cieľom nie je len doručiť zákazníkovi jedlo domov či do práce, ale prispievať k rozvoju a skvalitneniu celého gastro segmentu. To je tiež dôvod, prečo bola foodpanda jedným z partnerov tohtoročných Gurmán Awards. 

Donáškové služby zaznamenali počas uplynulých dvoch rokov obrovský rozmach. Napriek tomu, že gastro prevádzky sú opäť otvorené a ľudia sa tešia, že sa môžu stretnúť pri dobrom jedle, mnoho z nás donášku jedla využíva na dennej báze. Pracovná vyťaženosť, zdravotné dôvody či len obyčajná únava sú najčastejšími dôvodmi, prečo si jedlo objednávame domov. Skvelá správa je, že donášky sa už dávno netýkajú len pizze a hamburgerov – gurmáni si môžu objednať akékoľvek jedlo zo svojej obľúbenej reštaurácie a foodpanda im zaručí, že im príde domov v očakávanej kvalite a teplote. Aj to je dôvod, prečo práve s foodpandou spolupracujú viaceré gurmánske reštaurácie.

„Páči sa mi, že foodpanda ponúka komplexnú službu v okolí danej reštaurácie. Doručovanie má potom inú úroveň, vždy si môžem byť istá, že jedlo príde zákazníkovi v dobrej kvalite, lebo nepôjde niekam cez pol mesta,“ hovorí Zuzana Sabolová, majiteľka reštaurácie Zmenu Pasta & Wine, a dodáva: „Hneď v úvode ma oslovil veľmi jednoduchý proces nadviazania spolupráce. Nevyžadovalo si to žiadne komplikované fotenie jedál, na ktoré nemáme čas ani kapacitu, a vstupné náklady boli naozaj zanedbateľné. A ľudia u nás donášky využívajú naozaj vo veľkom počte.“

Vďaka spolupráci s foodpandou reštaurácie získajú nových zákazníkov, vysoké štandardy donáškovej služby a propagácie. „Postaráme sa o náklady na vozidlá, ich prevádzky a kuriérov. Požívame certifikované termotašky na zachovanie teploty a kvality jedla. Zodpovedáme za rýchlosť, presnosť a kvalitu rozvozu. Okrem týchto benefitov každá reštaurácia automaticky získa vlastný profil. Je to vlastne priestor na našom webe aj v mobilnej aplikácii, ktorý slúži práve na propagáciu konkrétnej partnerskej reštaurácie,“ vymenúva Róbert Komžík, head of sales foodpanda Slovensko.

Pozitívne skúsenosti má aj prevádzkar reštaurácie Sushinami v Košiciach Miroslav Hammer: „Každá spolupráca, ktorá nám prinesie nových zákazníkov, podporu predaja a marketingu, je pre nás v tejto pre gastro ťažkej dobe veľkým plusom. Ľudia si cez pandémiu na donášky zvykli a tento trend určite len tak nevymizne. Spolupráca s donáškovými firmami je dnes v podstate nevyhnutnosťou. Veľa ľudí by chcelo ochutnať naše jedlo, ale nemajú jednoducho čas sem prísť, alebo na to my nemáme kapacitu. Páči sa mi najmä marketingová podpora zo strany foodpandy. Vďaka nej ochutnajú naše jedlá aj konzervatívnejší ľudia, ktorí by si inak možno k nám do reštaurácie nesadli. Tá odlišnosť od ostatných podobných spoločností je aj v tom, že foodpanda garantuje dodanie jedla do 20 minút a za ten čas sa pri kvalitnom zabalení jedlo určite neznehodnotí.“

Z pozitívnych skúseností viacerých majiteľov a manažérov reštaurácií je dnes už zrejmé, že gastronómia dnešnej doby ide ruka v ruke s donáškovými službami. Samozrejme, je dôležité vybrať si tú správnu, ktorá prináša benefity prevádzkam aj zákazníkom. foodpanda si zakladá na svojej ambícii aktívne prispievať k rozvoju a skvalitňovaniu celého gastro segmentu. Dôkazom je aj partnerstvo s prestížnym udeľovaním cien za gastronómiu Gurmán Awards. „Vážime si každého kuchára, manažéra či majiteľa, ktorí v neľahkých časoch ostatné dva roky dokázali svoje reštaurácie a bistrá nielen udržať pri živote, ale ich mať na takej výbornej úrovni, že si počas Gurmán Awards odniesli ocenenie. Veríme v kvalitnú gastronómiu, služby s ňou spojené a sme hrdí, že sme boli súčasťou takéhoto jedinečného projektu, akým je Gurmán Awards. Potlesk tým najlepším od ich konkurencie v hľadisku dokázal, že gastronómia drží spolu a navzájom sa potrebujeme,“ vyjadril sa Róbert Komžík.

Odporúčame tiež...

Generic filters
Exact matches only
Search in excerpt
Search in title
Search in content